Rek brev...

Fick en avi hem idag om ett Rek brev att hämta ut, blev lite fundersam och lite orolig...vad sjutton kunde det va?

Tidigare när jag fått Rek så har det vart körkort, från polis eller kanske andra värdefulla handlingar....

Har iaf hämtat ut brevet nu, fast det va snarare ett paket :)

Det va Benjamins doppresent som hade kommit...hihi. Perfekt! Vi är väldigt nöjda och vill ha en likadan present i vår ägo sen ;)

Kan tyvärr inte berätta vad det är eller visa foto eftersom Benjamins mamma Jane läser min blogg ;)

Men jag ska ta ett kort som jag får visa här efter dopet.


Kommentarer
Postat av: Jane

Nämen! Nu blev Benjamin nyfiken! ;)

2010-11-08 @ 22:41:58
URL: http://www.janejohansson.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra