Slut på helgen




God morgon

Hjärtat har åkt till jobbet, Liam har blivit lämnad på fritids, Robin sover än och jag själv ska strax starta upp min måndag!

Möte på öppenpsyk står på schemat idag, sen hämta Liam och bara ha en lugn dag hemma. I morgon jobbar jag dagtid, sen är ja ledig tills på fredag då jag har ett dygn att jobba, avslutar sen veckan med att jobba på söndag till 17:30. Så en ganska lugn vecka för min del :)

Föruttom detta så ska jag träffa X som jag är kontaktperson till på torsdag, och idag hopas jag på en date med min Linda :)

Så även om det är måndag och att jag är förbaskat trött pga att jag sovit dåligt i natt så känns den kommande veckan riktigt bra.

Önskar er en riktigt bra måndag nu!



Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra