En härlig onsdag :)

God morgon alla mina vänner!

Idag känns som en bra dag, har precis kommit hem från jobbet och om en stund ska jag promenera bort till vårdcentralen...mindre kul kanske men på hemvägen ska jag hämta hem min lilla älskling från skolan :)

Nu ska han va hos mig ända tills nästa onsdag! :) Hans pappa ska njuta av lite semester, det är han värd och jag hoppas han får en riktigt trevlig resa.

I kväll är det oriflame möte, alltid lika kul. Idag skulle vi nog testa lite olika foundation, spännande. Bra att få prova lite produkter så man vet vad det är man säljer. Själv så har jag ju en speciell som jag använder och tidigare använde jag en annan men det finns ju några andra med som jag aldrig provat. Berättar säkert mer om det ikväll.

Mer på schemat idag...har två roliga saker att berätta för mina kära bloggläsare ;)

Men jag väntar lite.... men håll utkik under dagen!

Nu ska jag kolla almenackan så jag inte har tagit fel på tiden till vårdecentralen...tror jag ska va där 11 och stämmer det så hinner jag blunda i en halvtimme innan.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jane

håller utkik :D

2010-10-06 @ 12:43:02
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra