Bara jobb...

Har jobbat idag på ett ställe som jag var mycket på i början av sommaren, och idag när jag kom dit fick jag se endel förändringar...och detta hade funkat för en viss person...blev så himla glad :)

Det visar att det har skett framsteg och sånt är ju bara hur glädjande som helst :)

Kan tyvärr inte berätta om det här i bloggen men jag kan lova er att det är verkligen positivt!

Nog om jobb, i morgon är jag ledig men har ett möte att gå på och sen blir det Gekås med hjärtat, nya kläder till lilleman ska inhandlas.

På fredag är det jobb igen....

Så det händer faktiskt inte så mycket spännande just nu.

Säger God natt nu så kanske jag återkommer i morgon med något roligare :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Men Gekås är ju alltid spännande, hihi. :-D

2010-09-02 @ 09:54:24
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: Ina

För jag blev inte ALLS nyfiken!!! ;) Härligt att det är nåt positivt iallafall! tummar upp :D

2010-09-04 @ 12:53:56
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra