En bra födelsedg trots allt :)

Var ju inte på humör idag men det har ändå vart en bra dag!

Hjärtat och barnen gratulerade mig med jättefina presenter, en underbar Orkide, en ljuslykta från Cult design och sist men inte minst... en ny kamera!

Så nu har jag en Canon EOS 500D i min ägo....gissa om jag blev glad?



Sen blev det en sväng till skene marten, barnen åkte lite karuseller och handlade lite skit ;) Själv fick jag köpt en jättetuff tröja till Liam...fast det är egentligen som en jacka. Lite marknadsgodis ville jag ju naturligtvis ha med mig hem men tyvärr blev det inte så :( Just dom som jag alltid handlar av var inte där i går och det är faktiskt skillnad på olika hemmagjorda karameller. Istället fick det bli lite brända mandlar :)

Nu är det pizza som gäller och sen blir det lite tårta, skulle ju ätit det tidigare idag men jag orkade faktiskt inte fixa det innan i kväll...bättre sent än aldrig ;)

Återkommer senare igen :)


Kommentarer
Postat av: ingela

Grattis på födelsedagen!

Skönt att se att den blev bra trots att du inte kände dej riktigt på topp.

kram

2010-09-11 @ 20:25:58
URL: http://1ngela.wordpress.com
Postat av: Ina -20kg på 20 veckor

Jaa må ho leva, ja må ho levaa, jaaa må hoo levaaa utiii 100:adee ååååååår!



Jättegrattis på födelsedagen! Vilka mysiga presenter du fått :)



Hoppas din dag har varit bra, det låter som det iaf med marknad och grejer :)

2010-09-11 @ 23:12:47
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: M i z c a

Grattis i efterskott, hade helt missat =)



Svar: Ja, jag är så nöjd =)

2010-09-12 @ 11:40:30
URL: http://rodeback.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra