God Morgon ;)

För mig är det morgon än eftersom jag sitter med morgonrock än :) Fastnade med mitt morgonkaffe framför tv:n, det var Rent hus. Jag fattar inte hur folk kan få så smutsigt och rörigt hemma som endel har, just dom som var med idag hade en liten bebis med, det fanns ju ingen plats för bebisen att vara på...saker överallt!

Visst har jag också lite skit i hörnen men jämfört med endel så har jag det nog väldigt rent.

Och på tal om städa så behöver jag faktiskt ta en svängom med dammsugaren idag, sen har jag massa tvätt att plocka in sen jag tvätta i går.

Mer på schemat idag står möte på skolan och matlagning...riktigt jobbig dag jag har ;)

Antar att det är dags att hoppa in i duschen så man kan starta dagen sen.....


Kommentarer
Postat av: Jane

Benjamin brukar vara hungrig vid den tiden, så jag kollar också ofta på det numera. Sjukt hur äckligt vissa har det verkligen... :-O

2010-09-16 @ 12:22:14
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra