Idag blev jag upprörd! Nu vill jag ha era åsikter!

Läste på facebook om en ny grupp som hade startats....

En grupp som heter Här är Elin Krantz mördare (misstänkt/häktad)

Klickade in och kollade vad det var för grupp och ser då att man lagt ut bilder på den person som är misstänkt/häktad, det står vad han heter, hur gammal han är och var han bor. ( adressen är nu borttagen)

Sånt gör mig förbannad!

Vad tycker ni om detta?

För det första så är personen i fråga misstänkt och häktad, alltså inte dömd!

Om det nu skulle vara han så kommer han få ett straff som visserligen säkerligen kommer vara för lågt men tänk om det inte skulle vara han, vad får då detta för konsekvenser för han?

Även om han kanske är en mördare så har han anhöriga som inte är skyldiga till ngt brott och de lider nog väldigt mycket av detta.

Nu vill jag höra era åsikter kring detta!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra