Ingen bra start på dagen....

God morgon

Tisdag och dags att jobba efter massa ledighet, och så sitter jag här med en hemsk huvudvärk :( I vanliga fall så hade jag inte vart så orolig för det...en huvudvärkstablett så brukar det försvinna.

Men jag hade en likadan huvudvärk hela dagen i går som blev värre och värre under dagen, i går kväll var det riktigt hemskt och det var svårt att somna.

Så nu är jag orolig att det ska bli så idag med :( Men jag ska göra ett försök, jag åker till jobbet och skulle det bli värre får jag väl åka hem.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra