Ingen valvaka här inte....

Undra om det finns ngn kanal på tv:n man kan ha på ikväll utan att behöva lyssna på allt om valet?

Nä, jag tar det säkra före det osäkra och kollar på en film istället skulle jag tro. Men även om jag inte kommer kolla valvakan så kommer jag naturligtvis kolla sen hur det har gått.

Va en sväng i Borås idag men hittade inget kul, men älsklingen köpte lite tabletter till mig på apoteket som jag ska prova nu för min mage och se om det hjälper....vilket jag är tveksam till :( Men man kan ju alltid hoppas....

Ngt annat kul har inte hänt idag men jag längtar väldigt mycket efter lilleman just nu :(
Dags att byta kanal på tv:n nu ser jag ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra