Inte vilken söndag som helst....

Idag är det söndag och det är dags för alla att rösta som tänkt göra det, det är det enda alla pratar om just nu och veckan framöver så kommer det nog bara stå massa om detta i tidningarna.

Men på min blogg så ska det inte handla om politik :)

För mig är det en vanlig söndag som jag tänker ta med ro. Ska strax starta upp dagen för att åka och besöka Fredriks kusin en sväng och sen får vi se vad det blir...kanske Borås :)

Har sovit dåligt i natt så det är ju inte omöjligt att det blir en stunds vila senare idag.... Men nu ska jag försöka hålla mig vaken några timmar iaf så man får ngt gjort denna dagen.

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra