Mitt i natten....

Sitter här nu med en kopp kaffe mitt i natten, kanske förstör för den kommande sömnen men det känns som jag inte kommer att kunna sova ändå :(

Kvällen började bra med en stunds mys i soffan med båda barnen, det händer inte ofta men då kände jag verkligen lycka :)

Men den känslan fick inte hålla i sig, att ha tonårsbarn är verkligen inte lätt och en stund av lycka kan snabbt bytas ut mot olycka... Inget allvarligt som hänt, bara en tonåring som inte alltid lyssnar på sin mammas goda råd. Antar at vi flesta vart i den situationen ngn gång. Idag kan jag förstå varför mamma skällde på mig som hon gjorde....hon va orolig, själv så tyckte jag att det fanns väl inget att oroa sig för. Och då fanns det inte mobiltelefoner som alla ungdomar har idag. Nåja...sonen är hemma iaf och i morgon är en annan dag med nya bekymmer.

Morgondagen...hmm..kan man sova bort den tro?

Skulle inte tro det, skene marten står på Liams lista så det blir ett måste. Han ska nog ta igen det sen förra året då vi bara hann dit en stund innan han blev sjuk och vi fick åka hem. Hela vägen hem hann vi inte heller innan han spydde ner Fredriks bil...hehe...det var inte så kul då men idag så småler jag när jag tänker på det :)

Mycket tankar nu så jag skulle nog kunna sitta här länge och skriva om många olika saker men det hade nog blivit rörigt att läsa och säkert inte så intressant heller. Så jag sätter punkt nu så häller jag i mig det sista kaffet och försöker sen hoppa i säng.

Natti natti allihopa


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra