Sol och kyla

Solen kikar fram men det är ändå kallt ute, en riktig höstdag!

Känner mig lite bättre idag men vi får väl se hur det går under dagen, Liam har väldigt lite feber nu så det är ju bra. Ska ta med han sen ut för att slänga sopor och gå bort till tvättstugan och boka en tvättid, tror både han oh jag behöver lite frisk luft även om det bara är för en kort stund.

Är rastlös idag med men känner ingen ork och motivation för att göra ngt...jobbigt :(

Får hoppas att denna dagen försvinner fort, men jag ska försöka ta en svängom med dammsugaren iaf.

Vad hittar ni på?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra