Tisdag kväll = Sista kvällen

Skumt alltså... sitter med den lilla laptopen just nu och helt plötrsligt blev bilden större på datorn, sen blev den mindre...och ännu mindre...hmm

Men jag kom på vad det var...det var ngt konstigt jag kunde ändra själv på ngt konstigt sätt...datorer är allt lite konstiga ibland :)

Nu är bilden riktig iag igen.

Den stora laptopen har jag lånat ut till Robin som ligger nerbäddad i soffan o kollar film, han har vart hemma idag och vart sjuk :( Och till råga på allt så har hans dator gått sönder så det är inte alltför muntra miner här hemma...

Sista kvällen ja...det är alltså sista kvällen med lilleman innan han åker till sin pappa. Så i kväll blir det mys i sängen framför Idol, får passa på att kramas lite extra idag :)

Verkar som att lilleman lekt klart för idag så nu ska tiden ägnas till han så får bloggen min uppmärksamhet senare igen.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra