God Morgon

Är sommaren slut nu?
 
Idag verkar det så i alla fall, men har vi tur så får vi några fina dagar till med sol.

Ska försöka med lite mer uppdateringar här i bloggen än vad jag haft senaste tiden. Får väl se till att hitta på lite kul så jag har ngt att skriva om sen ;)

Men för tillfället ska jag förflytta mig från datorn och ta med Molly upp, Liam och 2 kompisar sitter och spelar WII här nere så det känns som att vi är i vägen...

Återkommer senare...under tiden kan ni ju klicka här så kommer ni till mitt bidag i en tävling på facebook, "Who are you with nikon?" Klicka sen på Gilla så har ni gett mig er röst :)

Ni som röstar och har en blogg kommer jag länka till här sen, glöm iså fall inte att lämna er bloggadress i en kommentar här.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra