Ombytta roller!

Fredrik ligger fortfarande och sover och jag är uppe.

Idag är det Fredrik som ska vara föräldraledig och jag ska på APT, det är dags för mig att sätta mig in i jobbet igen...spännande :)

Fast det är lite fusk, Fredrik har inga andra barn som ska lämnas/hämtas idag...han behöver inte väcka Robin, inte laga middag...han har bara en riktigt härlig dag med Molly :)

Och jag är hemma redan strax efter 12 igen. Men söndag den 11 september så ska jag jobba ett helt dygn och det är jag nervös för, hur ska jag klara av att va ifrån Molly så länge...och hur ska hon klara sig utan mamma?! Det kommer säkert gå jättebra men nervös är jag ändå...antagligen är det jag som är mest nojjig!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra