Trött och hungrig...

Trött...och hungrig... ska jag va helt ärlig med vad jag har ätit idag så är det två smörgåsar vid två olika tillfällen, 2 bullar och en massa kaffe....

Varför blir det så här....dagen har bara försvunnit och saker har kommit emellan så då blir det så här för mig. Vet att det inte är bra men snart ska jag få i mig lite mat förhoppningsvis.

Molly har somnat, Liam och Wilma är ute och leker och Robin är hos en kompis. Men snart är det dags att samla alla för lite mat. Idag blir det chickenbits och pommes/vitlökskroketter/potatisskruvar/klyftpotatis :) Haha...sån blandning...blir jag alltid massa rester i påsarna så nu tömde jag resterna :)

Dags att kolla maten....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra