Fixat!

Jag som i vanliga fall är den lataste människan på förmiddagen har idag startat upp denna dagen riktigt bra :)

Ringt och sagt upp mitt elavtal, ringt försäkringskassan och sagt upp mitt bostadsbidrag f.o.m 1 februari. Rensat bland lite papper, målat på skohyllorna (som kommer bli klara idag)

Har en hel del annat praktiskt som måste fixas med men känner att jag behöver mitt köksbord att sitta vid, så när skohyllorna är helt klara kan jag bänka mig där med dator och massa pappersjobb.

Idag ska jag bocka av massa måsten på min lista!!

Visst känns det skönt när man väl får gjort allt sånt där som bara legat och väntat....

Året är ju snart slut med så alla papper måste in på sin plats i pärmen så jag sen kan bunta ihop allt och pcka undan bland alla andra sparade papper...

Ni sparar väl viktiga papper i flera år?? ;)
Är det 5 år man ska spara?

Ekonomi: Har ju stenkoll på ekonomin och har skapat egna speciella budgetpapper där jag bokför utgifter månad för månad, lättöverskådligt och jag har koll flera månader framöver vad det kommer för utgifter.
Dags att ordna nya papper till nästa år...de blir ju lite annorlunda mot hur det ser ut nu :)

Har jag sagt att jag gillar ordning och reda och att ha koll på mycket? ;)
Har börjat ana att jag är lite av en kontrollmänniska...haha

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Ville bara kika in för att önska dig en riktigt

GOD JUL!

2011-12-14 @ 21:33:05
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jane

Ahaa, haha! Ja det är ju liiite skillnad på Molly och Molly + en mindre hög med barn till ;-) Men säg till Fredrik att han ringer Peter med ifall ni behöver hjälp någon helg eller så, det vill Peter gärna! Benjamin tycker väl inte det är så skoj att springa kring i renoverandet, så vi kanske kommer och tittar till er en stund då bara ;-)

2011-12-14 @ 21:51:24
URL: http://www.janekallqvist.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra