God Morgon

Så startar vi upp med Firefox....vet ni vad som retar mig mest?

Favoriter..... När jag använder IE brukar jag alltid ha mina favoriter uppe längst till vänster men nu ligger dom under bokmärken och jag verkar inte kunna fästa dom på sidan så jag lätt ser dom....Irriterande!

I vanliga fall har jag inte ngt emot förändringar men att lära mig massa såna här konstiga saker på nytt gillar jag inte!

Nåja...det ska inte få förstöra min dag ;)

Fick lite sovmorgon idag men nu är jag själv med Molly. Fredrik har åkt till huset för att försöka få lite gjort och pappa kommer dit idag med och hjälper oss med köket. Han ska börja måla köksstommen, luckorna är ivägskickade på lackering. Ska bli så kul när det är klart och jag kan börja städa ur köket :)

Jag ska åka upp om en stund med, tänkte fixa lite smörgåsar och brygga kaffe och ta med mig. Eftersom jag har Molly så kan jag nog inte själv göra så mycket där idag...får väl se...det beror på vilket humör Molly är på.

Vi har några fönster i huset som ska bytas som jag väntar på, så fort det är gjort kan jag börja städa på övervåningen. Fönsterna är beställda och står på glasmästeriet, problemet är att dom aldrig får tummen ur att köra ut dom till huset. Sen är det kanske inte väder just nu för att byta fönster heller :(

Börjar bli lite nervös för om vi kommer hinna klart innan vi flyttar in, tvättstugan är inte klar än och sen ska Robins rum göras och där är det ju lite mer jobb. Det är så många dagar som försvinner nu när det närmar sig jul.....

Men det får lösa sig på ngt sätt....

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra