Jul?

13:e december idag = Lucia



Ikväll blir det att åka på Luciafirande då Fredriks dotter Wilma ska vara Lucia :)

Kankse kan man få lite julstämning...

Med en enkel matematik så räknar jag ut att om 11 dagar är det julafton!
kan det verkligen stämma? Kan vi skjuta på det lite?!

jag har ingen julstämning och tomtarna ligger och sover nerpackade i förrådet fortfarande och där får dom stanna i år...orkar inte och hinner inte!

Julmat och de sista julklapparna måste inhandlas...hinner inte och har ingen lust!

Känner mig jättenegativ nu men om lite mer än en månad flyttar vi och vi har fortfarande massa kvar att göra, inte lätt att få tiden att räcka till när vi är själva om att göra allt. Och eftersom vi har lilla Molly med så försvinner massa tid då jag inte kan va i huset och greja, just nu funkar det inte att ha med Molly där pga att det är väldigt rörigt och sen blir hon uttråkad efter en timme....

Vet verkligen inte hur jag ska hinna med allt jag måste göra, får nog skriva ner allt på en lista och försöka planera därefter.

Hoppas ni andra njuter av den kommande julen iaf!

Kommentarer
Postat av: Jane

Vi kan ställa upp som barnvakter en stund på lördag om ni vill och behöver :-)



Vi tänkte också gått på luciafirandet ikväll, men det passar så illa med Benjamins sovtider :-/ Får se hur vi gör. Vore kul att försöka komma in i lite julstämning, jag känner som du trots att vi har LÅNG tid kvar till vår flytt. Det är snarare den, än den kommande julen som snurrar runt i mitt huvud :-P

2011-12-13 @ 11:12:09
URL: http://www.janekallqvist.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra