Lite ärenden

Blev att göra lite ärenden idag med, och en julklapp till Robin har inhandlats :)

Är så gott som klar med julklapparna men tonåringen i huset skulle jag vilja hitta ngt mer till men det är inte det lättaste med tanke på att det enda han tjatar om och vill ha är en ny speldator! Och ni som kan lite om datorer vet kanske också att en sån kostar MÅNGA tusenlappar! Det har jag INTE råd med :(

Direkt när vi kom hem blev det att springa till tvättstugan och lägga in tvätt, nu hoppas jag att jag hinner hänga upp de första maskinerna innan det är dags för mig och Molly att bege oss till kyrkan för lite skolavslutning.
Sen blir det att ta hand om den sista tvätten och fortsätta röja här hemma. Det tar aldrig slut :(

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra