Bloggträff

Den 27:e mars 2009 var jag på bloggträff i Göteborg, verkligen ett minne för livet :)

Men oj vad nervös jag var innan , kunde inte ens förstå hur jag hade anmält mig till detta..hehe. Det var ingen jättestor träff, det var Mira som hade ordnat detta.

Om ni vill kan ni läsa mer om detta på min gamla blogg

Träffade många underbara människor där och en av dom som jag kände att jag "klickade" med var Alixandra, hon är lätt en sån person som jag hade kunnat träffa igen men tyvärr har det inte blivit så.

Hennes blogg hittar ni här

Anledningen till att jag kom på att skriva om detta just nu var för att i går läste jag på hennes blogg att hon och hennes familj har bestämt sig att flytta till Thailand!!

Tycker det är jättemodigt och jag vill med detta inlägg önska dom lycka till med sin flytt!!

Nu ska jag se om jag kan hitta ngt kort på mig och söta Alixandra...

Hittade :)




Kommentarer
Postat av: Aurora

Tufft.

sv. Även jag har fastnat med ett FB spel (eller flera) Ska genast testa vad du håller på med. Kram

Postat av: Mizca

Det var en jättemysig bloggfest..

2011-02-21 @ 17:42:05
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra