Lördag kväll

Så var lördagen nästan slut, men innan dess så tror jag det får bli en film med hjärtat.

I morgon är det upp tidigt som gäller, näst sista arbetspasset innan jag går på föräldraledighet :) Kommer bli riktigt rastlös innan lillan väl behagar att komma ;)

I kväll har vi som säkert många andra (utom min vän Petra) kollat på melodifestivalen, och enligt mig var det riktigt kass i kväll! Inte en enda låt som jag tyckte va något att ha!

Ska det fortsätta så gör jag som min vän snart och struntar i att kolla ;)

Liam sover nu och snart är det dags för Lasse och Wilma att lägga sig med, sen blir det film :)

Säger natti natti nu!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ledighet låter häääärligt! =D

2011-02-12 @ 22:07:51
URL: http://danielkl.com
Postat av: Petra

Är ju det jag säger...det är bara skit ;)

Jag är ledig mån, tisd, onsd...hör av dej om du oxå är det :)



Kram

2011-02-13 @ 07:11:47
URL: http://metrobloggen.se/hospetra



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra