Måndag - Alla hjärtans dag



Alla hjärtans dag idag...åhhh så mysigt!

Eller typ inte!

Jag tycker det är en löjlig och överskattad dag som alla handlare drar nytta av. Tänk så många som kanske blir besvikna för att de inte får ngt kort, blomma, fint sms eller ngt annat idag!

Tycker hellre man kan visa sin uppskattning mot de man tycker om vilken dag som helst.

Nu är det ju så att min älskling är ju en liten romantiker så det förvånar mig inte om han kommer med blommor idag....men skulle han inte göra det så spelar det ingen roll för mig, jag älskar han lika mycket för det!!

Firar ni Alla hjärtans dag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra