Torsdag

God Morgon

Idag tog jag mig sovmorgon eftersom lilleman inte är hemma, han tillbringar dagen med sin pappa.
Det va riktigt skönt att få sova ut ordentligt, mindre kul va det väl när man tittade ut i morse....snö! Vart tog solen vägen som vart framme de senaste dagarna?

Idag ska jag iaf på ett uppföljningsmöte angående projektet om säker läkemedelsanvändning för äldre som jag vart med i, ska bli kul :)

Efter det ska jag träffa X som jag är kontaktperson till, tänkte åka till Hyssna idag där de ska ha ngn väldigt mysig butik med bl.a heminredning. Har aldrig vart där innan så det ska bli spännande, kanske hittar massa fint där.

Men innan dagen kan starta riktigt så måste jag ha i mig lite mer kaffe och sen blir det duschen.

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

ta chansen att få dagens ros

2011-02-10 @ 11:21:17
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Jane

Idag händer det inte mycket här. Kurerar oss och väntar in bättre tider ;-)



Svar: Jag förstår vad du menar. Ja att det gör förbannat ont är väl egentligen det enda man kan förbereda sig på, haha!



Ja jag hade ju jättemycket förvärkar och sammandragningar, och min förlossning startade väl egentligen redan i mitten av augusti, en månad tidigare än beräknat för att vara exakt. Har hört att man kan gå runt "öppen" 1-2 cm. några veckor innan utan att egentligen märka det.



Men den 13 augusti var jag i stan och fick så ont att jag nästan föll ihop och var beredd att krysta, haha... Men sedan satte de ju igång det den 27:e på förlossningen för att skynda på - och fort gick det! :-P

2011-02-10 @ 11:58:28
URL: http://www.janejohansson.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra