Go´kväll

Är nu hemma efter att ha vart en sväng hos svärmor och hälsat på, och med mig hem hade jag en byrå som jag fått låna som jag skulle ställa i en av mina garderober.

Och som vanligt kan ingenting väntas med utan måste fixas med en gång så nu är den redan på plats :) Det blev jättebra!

Funderar nu på när jag ska städa bort julen, brukar va ganska snabb med det så jag tror det får bli på torsdag :) Lite smart att göra det då för då kan jag få hjälp av älsklingen att bära bort saker till förrådet :)

När väl julen är bortanröjd så kan jag börja fundera på i vilken ände jag ska börja när det gäller allt annat som måste röjas. Måste få undan massa skit och ordna lite plats för förvaring så det blir lite ordning här.

Men idag blir det inget mer fixande iaf, nu ska lilleman nattas (han borde sova redan). Sen ska jag ha en lugn stund i soffan och kolla tv, lite att äta ska jag fixa med :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Julen dansades ut här hemma idag :-) Om jag ska vara ärlig så längtar jag redan efter nästa jul. :-)



Ha en mysig kväll med din nya byrå ;-) ler

2011-01-04 @ 21:00:11



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra