God Morgon

Skrev ju igår om att vi övar Liams sovrutiner, tyckte ju att det hade gått bra i går och att han hade somnat i sin egna säng. Men när jag gck upp för att lägga mig vid 12 i natt så låg lilleman i min  säng redan, vet inte alls när han smugit in, så det kändes som ett litet misslyckat försök i går. Även om han somnat i sin säng så är det ju inte meningen att han ska gå in till mig redan efter ett par timmar :(

Vaknade i morses och möttes av synen ny snö ute, det va inget glädjande :( Men jag måste ändå säga att träden här utanför är otroligt vackra. Men att veta att det finns en isgata under snön käns inget vidare, man får tänka sig för när man är ute och går så man inte råkar sätta fötterna på fel ställe.

Och eftersom det snöat måste jag strax ut för att borsta fram mammas bil, sen är det dags att köra lilleman till skolan och så ska jag köra lillebror sen med. Sen åker jag hem och bäddar ner mig en stund igen ;)

Ha en bra onsdag allihopa!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra