Gott och blandat

Har vart med svärmor och köpt tyg nu till lillans korg, det kommer bli jättefint :) Så nu har svärmor lite att pyssla med, tur jag har henne annars hade det inte blivit nytt till korgen.

Har Wilma (Fredriks dotter) här nu med, blev ingen träning för henne idag då hon inte känner sig bra och har huvudvärk. Hoppas hon piggnar till sen.

Så medans hon ligger nerbädadd i soffan så tänkte jag börja med kvällsmaten, pannkakor blir det. Så nu blir det att steka till ett helt kompani, det brukar ta sin lilla tid. Köpte faktiskt hem äpplemos innan för jag blev så sugen på att ha det på mina pannkakor..hehe, undra om dom andra kommer gilla det eller om dom tycker jag är knasig.

Vad brukar ni ha på era pannkakor?


Kommentarer
Postat av: M i z c a

Oftast blir det vanlig sylt men lyxar jag till det blir det sylt och glass ..

Men äppelmos är ju bara så gott på.. äppelmos funkar väldigt fint på våfflor med =)

2011-01-24 @ 17:43:56
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra