Ny dag i morgon

Trots dålig start på dagen så blev det en bra dag, jag och hjärtat har tagit det rätt lugnt men vi har även vart hos Linda och fikat. Passade på att lämna en liten present till hennes lilla Oscar som fyllt 7 år i veckan :)

Ha sa till mig för en vecka sen att han ville så gärna ha Bakugans, så självklart köpte vi det till han i födelsedagspresent och han såg ut att bli glad för det :)

I kväll har jag träffat X med som jag är kontaktperson till och sen fick jag mat hos hjärtat :) Härligt att va bortskämd ;)

Resten av kvällen har tillbringats här hemma i soffan och tänkte nu förflytta mig till sängen, behöver komma i säng i tid idag.

I morgon ska jag upp tidigt fast det egentligen är min lediga dag, ska ha upp Robin till skolan...vilket kan bli lite besvärligt efter ett långt jullov ;) Sen är jag tvungen att åka till jobbet, får gå in extra i orgon då vi får en ny brukare som flyttar in. Jag ska va kontaktperson och så är jag den enda som träffat personen i fråga innan så för att det ska bli ett bra välkomnande och det ska kännas tryggt så ska jag befinna mig på jobbet i morgon för att ta emot. Ska även försöka få dit chefen tänkte jag :)

Så i morgon tar jag nya tag och hoppas på en bättre start på dagen.

Sov så gott!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra