Önskan....

Önskar vi kunde hitta ett hus som skulle passa oss....

Om jag fick som jag ville så skulle det va ett stort hus i herrgårstil, ett modernare kök fast med en gammal vedspis i köket.

Kamin eller ngt liknande vill jag också ha i huset, ett stort sovrum till mig och hjärtat och en walk in closet till mig :)



Var sitt rum till barnen och ett eget tvrum till dom, till Robin vill jag ha ett stort rum som han kan kombinera med tvrum med gott om plats för att ha vänner hemma om dom vill lana.

En stor härlig altan med en inglasad del som man kan nyttja större delen av året önskar jag med.....

Och så massa andra bra utrymmen måste det finnas med :)

Massa pengar behöver jag med så vi kan köpa massa nya fina möbler....ibland är det härligt att drömma sig bort :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra