Duktiga jag

Lite imponerad av mig själv måste jag säga...lyckades faktiskt starta upp dagen i tid och har fått gjort massa :)

För att va mig, den lataste personen på förmiddagen så är det väldigt bra gjort ;)

Molly sover just nu så här är ganska lugnt, Fredrik håller på att sätta upp Mollys prinsesskylt som hon fick av Fredriks arbetskamrater när hon föddes.



Ska ta ett kort sen så ni får se hur det blev.

Nu ska jag kila över till min mamma och hämta ett par skor som jag kan ha när jag jobbar, mina ligger nämligen kvar på jobbet i Fritsla.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra