Decubal

För ett tag sedan blev jag ju uttagen för att buzza om Decubal (ni kan läsa om det här)



Det jag skulle testa var  Decubal Hand Cream, Decubal Face Vital och Decubal Lips & Dry Spots Balm

När jag fick dessa produkter hade jag väldigt torra händer så det var kul att få prova en ny handkräm, och den va bra. Tyckte den gick in bra i händerna utan att man behövde känna sig klabbig efteråt. Det enda negativa tyckte jag var doften, den luktade inte så mycket men det var ändå en svag doft som jag inte gillade och det har även andra sagt som fått testa handkrämen.

Handkrämen får ett betyg på 3 av 5

Ansiktskrämen går helt bort för mig, gillade den inte alls. Har även väldigt torr hy i ansiktet så jag trodde den skulle va bra, den va väldigt fet och jag kände mig klabbig efteråt...den ville inte riktigt gå in i huden på mig. Även den hade en doft jg inte gillade.

Ansiktskrämen får ett betyg på 1 av 5

Lips & Dry Spots Balm har jag själv endast testat till läpparna och den kändes väldigt bra, hade dock vart trevligt om den hade smakat lite godare :) Jag har själv inte testat den på torra fläckar men andra som fått testa den har gjort det och de tycker den har vart jättebra till det.


Lips & Dry Spots Balm får ett betyg på 4 av 5 av mig

Totalt vill jag ge denna serien ett betyg på 3 av 5

Jag själv kommer inte köpa dessa produkter men några av de jag lämnade prover till har sagt att de kommer köpa produkterna.


Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.


För att registrera dig så klicka här 


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra