Första buzzningen av Knorr Bag of taste

Idag bestämde vi att vi skulle testa en av smakerna och vi valde Barbecue

Kycklingfileér och en påse Bag of taste



Delade varje kycklingfilé i fyra delar, la ner bitarna i stekpåsen
som man får med från knorr. Tillsatte sen kryddmixen som är i påsen



Skaka påsen så att kryddblandingen blandas med kycklingen



Stäng påsen och lägg i en ugnsfast form, se till att kycklingbitarna inte ligger på varandra



Sen in i ugnen i ca 30-40 minuter
(jag öppnade påsen sen och kontrollerade så att kycklingen verkligen var klar)

Och så här såg det ut sen



Jag gjorde inte så mycket kyckling idag, hade endast 2 fileér hemma men kryddmixen hade räckt till mer.

Det var iaf jättesmidigt att använda Bag of taste från knorr, väldigt enkelt och det skötte sig själv i ugnen.
Kycklingen blev mör och jättegod!

Smaken var ju Barbecue
idag och den var god, nu är jag inte jätteförtjust i den smaken men det var ändå gott. Ska bli kul att testa de andra smakerna sen.

Kan iaf rekomendera er att testa Bag of taste från knorr


Kommentarer
Postat av: snawitz

Jag har testat ris i sån där kokpåse.

OK hela iden med kokpåsar är ju bra men jag gillade det inte

2011-06-17 @ 13:20:24
URL: http://zoega59.blogspot.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra