God Morgon

I natt har Molly sovit hela natten för första gången, ända till 7:15 :)

Idag ska vi till disktriktsköterskan med Molly, hon har fått torsk på läpparna och det hjälper inte med ramlösa så vi får antagligen ngt medel utskrivet. Har aldrig vart med om detta innan, hon har inte ont iaf och det är ju bra.

Har inte några mer direkta planer idag men funderar på om jag skulle ta och baka :) Tänkte jag skulle testa en ny kaka nämligen, en helt laktosfri och vätskan som används är läsk.

Nu vill Molly ha min uppmärksamhet så jag återkommer senare



Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att lillan sovit hela natten! Här hemma vaknade Nova kl 5 ??!! idag... Lite väl tidigt! Som tur var somnade hon om igen till närmare 7.30!

Ha en fin dag Petra, Kramar

2011-06-16 @ 09:47:19
URL: http://www.smuliz82.blogspot.com
Postat av: Mizca

Svar: Hehe.. ibland så kan jag bjuda på mig själv ;)



Så lite så, tack för att jag fick prova.. då skall jag kika på apoteket vad det kostar.

2011-06-16 @ 12:07:59
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra