God Morgon

Morgonmys med Molly och även Liam har hunnit med lite morgonmys med lillasyster, när hon får ligga i Liams säng har hon massa kul att titta på. Det finns så mycket färsgstarka saker i rummet :)

Nu ligger hon under babygymet och grejar lite, själv så sitter jag med min andra kopp kaffe.

För att inte riskera att denna dagen blir långtråkig med så funderar jag på att städa, fast klockan 3 ska jag på kryddparty och Liam åker i eftermiddag med. Han ska tillbringa några dagar i varberg nu med sin pappa och farmor, han längtar jättemycket.

Förra året när de var där så träffade han en kompis som bor långt härifrån, men Liams pappa och den familjen har hålt kontakten så de har bokat stuga samtidigt nu med så Liam kommer alltså få träffa sin kompis igen efter ett år :)

Här kommer två växter jag gärna skulle vilja ha i min trädgård

Gul daglilja



Smultronjasmin



Får väl införskaffa det en gång när vi flyttat :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra