Instängda i lägenheten

Startade dagen med att vi försov oss :(

Ja, idag hade vi en tid att passa. Liam skulle va på fritids idag men jag fick ringa och säga att vi kom senare.
När vi väl kom dit så säger dom lite försiktigt att de har inga tider uppsatta på Liam, hmm...blev lite irriterad eftersom jag har lämnat in det. Dom ursäkta sig med att de har haft det lite rörigt nu ftersom de har renoverat lite på skolan...men de hade de ju inte börjat med när jag lämnade tiderna så jag tycker det är lite slarvigt av dom.

Lovade iaf att lämna en ny lapp i morgon. Om ngn undrar varför han är på fritids när jag är mammaledig så är han ledig när han är hos mig men när han är hos sin pappa å är han på fritids när han jobbar, och just idag är en pappadag :) Jag utnyttjar alltså inte fritids när han är hos mig :)

Det var iaf redan väldigt varmt ute när vi gick till fritids och Molly sov en liten stund i vagnen, när vi kom hem igen va det bara att flytta över henne till bilstolen eftersom vi skulle i väg.

Men det märks att det är varmt ute, Molly blir lite mer orolig och verkar inte så sugen på mat och sover bara korta stunder.

Men när vi kom hem igen och steg in i lägenheten så var det jättesvalt här...underbart och jag märker redan att
Molly är nöjdare. Nu ligger hon under babygymet och är glad så snart ska jag se om jag kan få i henne lite mat med.

Så trots det fina vädret så håller vi oss här inne i lägenheten...jag lär ju vara kritvit när denna sommaren är över ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra