Oj då....

Att inte ha suttit vid datorn under dagen gjorde att jag hade endel att ta igen nu ikväll :)

Har svarat på lite kommentarer, bloggat, buzzat och lämnat slutrapport till buzzador om Decubal, bloggat på smartson, läst bloggar och uppdaterat mig på facebook :)

Det tog sin lilla tid kan jag meddela, Fredrik tyckte nog jag va tråkig ikväll för han gick och la sig. Nu inväntas bara stora sonen som bör komma när som helst, sen kyper jag ner med.

Skulle berättat om ett paket som kom i brevlådan idag med men det får vänta tills i morgon.

Sov så gott allesammans!


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Visst är det roligt buzzador :) När man får prova på saker! GRATIS



Kan du hjälpa mig??

Är med i en tävling på facebook där jag kan vinna en barnvagn. Så snälla kan du gilla den här butiken+bilden på vårat får så vi vinner?! :)



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater



Vill så gärna vinna, länkar alla i ett inlägg när tävlingen är över, på min blogg! :)



Ha en fortsatt fin dag!

2011-06-16 @ 15:33:45
URL: http://njutensmula.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra