Skolavslutning

Stora sonen har begett sig till skolan för skolavslutning, åttonde klass slutar han. Men på den skolavslutningen är inte mamma välkommen ;)
Så i år behöver jag inte stressa för att hinna med 2 skolavslutningar, Liam slutar ju förskolan idag så det blir hans första avslutning med skolan.
Nästa år får jag nog klona mig så jag kan va med båda mina barn...för när Robin slutar nian så kommer han inte undan... då SKA mamma va med ;)

Kläder...när det gäller Robin så kan jag inte lägga mig i så mycket. Han hade en ny t-shirt och en ny collegejacka och sina slitna jeans till...helt ok fast hade jag fått välja så hade det nog blivit ngn t-tshirt i lite ljusare färg iaf :) När det gäller Liam så kan mamma bestämma, fast jag har ju naturligtvis hans godtyckande :)
Han blir helvit idag men det lär väl ingen se eftersom avslutningen hålls utomhus i mariebergsparken (håll tummarna för att det är uppehåll)

Dags att ge Molly lite mat nu så är hon glad och nöjd sen när mormor ska passa henne en stund, känns onödigt att dra med henne till marieberg om det skulle börja regna. Men jag hämtar henne sen innan jag och Liams pappa åker och fikar med Liam.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra