Sol = Smutsigt

Älskar solen men jag tycker att det är så mycket smutsigare här hemma när solen skiner, man ser verkligen allt!

Usch...det är så stressande. Just nu skulle jag vilja dra fram dammsugaren och sen torka alla golv men Molly sover så jag vill inte riskera att väcka henne så det får vänta.

Sen ska vi inte tala om hur mitt köksfönster ser ut...vidrigt!

Det är inte lätt att hålla det rent denna årstiden med barn som springer ut och in hela tiden.
Jag är nog väldigt nojig men det värsta jag vet är när man gått barfota ute och sen inte borstr av fötterna riktigt innan man går in, golven blir fulla med smågrus som man känner hela tiden sen...usch vad det känns ostädat hemma då.

Ni förstår varför jag blir stressad denna årstid va? ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra