Uppmärksamhet på förstasidan på blogg.se

Brukar inte kolla in förstasidan på blogg.se så ofta men just idag så gjorde jag det.

Funderar över vem som väljer ut bloggar och särskilda inlägg som hamnar där, vad som gör att dom får mer uppmärksamhet till sin blogg?

Brukar faktiskt läsa Linda Bloms blogg men när jag såg bilden och texten på blogg.se nu undrar jag vad som är så intressant med att Linda vart på stranden för första gången den här sommaren och att hon blivit bränd?

Själv har jag inte vart på stranden en enda gång och jag är nog bland de blekaste denna sommaren ;)

Detta är absolut inget emot Linda för jag gillar hennes blogg det var just grejen om vad som är så intressant att en blogg hamnar på första sidan pga den informationen...

Vad tycker ni?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra