Glad :)

Vaknade på jätte bra humör idag :)

Varför?

Har haft en bra natt med massa sömn! Somnade strax före ett, hade ingen halsbränna och sov sen ända till 05:30 utan avbrott. Det låter kanske inte så märkvärdigt men efter att ha vaknat var och varannan timma innan så var detta guld värt .)
Somnade sen om till halv åtta men gick inte upp då heller, gick upp vid halv elva :) Känner mig iaf utvilad idag.

Så idag har jag tänkt att jag ska få gjort massa här.

Börjar med tvättstugan som jag har bokad från nu och fram till 15


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra