Hipp hipp hurra

Idag fyller min lilla kille 7 år, kan inte fatta att han redan är så stor!

Han är hos sin pappa nu så det är där han haft kalas idag men jag och fredrik var där en sväng och grattade han i förmiddags. Här hemma firar vi han på tisdag när han kommer hem.

Så här fin tårta hade han på sitt kalas hos sin pappa



Och inte nog med att det är hans födelsedag så va han på simskolan idag, och idag simmade han 25 meter på djupt vatten....min duktiga kille :) Fast han hade kunnat göra det tidigare egentligen, men han är för bekväm av sig..hehe. Han vill hellre va under vattnet än ovanför vattenytan.

Ett stort Grattis iaf till min lilla Liam som även snart ska bli storebror :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra