I väntans tider....

Ja det vet väl alla att jag går i väntans tider, 5 dagar kvar till BF.

Men idag är det inte bara det jag väntar på, just nu väntar jag på att de ska komma och fixa mitt kylskåp. Ny list eller ny dörr är frågan....

Kylskåpsdörren lever ett eget liv, stänger sig inte alltid riktigt och ibland går den upp av sig själv...inte bra. Men nu ska det bli fixat iaf :)

Och på tal om dörrar så har jag haft problem med min urgamla altandörr, ibland funkar inte handtaget som det ska och det går inte öppna/stänga. Dom har vart här och försökt laga det flera ggr men nu sa jag till vaktmästaren att dom får säga det vidare till områdeschefen för nu kommer våren och då använder man altandörren mer och det är ju bara en tidsfråga innan den pajar helt....

I går kom vaktmästaren hit och berättade att områdeschefen har gått med på att jag ska få en NY altandörr :) Jippi!! Men det tar några veckor, de måste mäta den gamla och sen beställa en ny, frågan är ju om det finns samma mått som jag har eftersom den är väldigt gammal..... Synd bara att dom inte kan inse att dom även borde byta ut alla våra gamla fönster :(

Men jag är nöjd för tillfället iaf :)
Fast mer nöjd hade jag vart om jag hade haft ett sånt här kylskåp :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra