Underbara Lördag

Finns väl inget bättre än att vakna upp och se att solen skiner, idag blir det alltså en riktigt fin dag igen :)

Tråkigt bara att jag inte orkar röra på mig så mycket så det blir inte några längre sträckor man går, men de senaste dagarna har jag ändå hållt igång ganska mycket och vart ute så mycket jag kunnat. Saknar dock trädgårdsmöbler på framsidan :(

Idag ska vi ta en sväng i kinna tänkte jag och i eftermiddag ska vi på kalas.

Blogglusten vet jag inte riktogt vart den har tagit vägen, jag hoppas den snart är tillbaks igen.

I går var det iaf som alla säkert vet våffeldagen och då passade vi på att äta våfflor här hemma, älsklingen köpte t.o.m nytt våffeljärn :) Ett dubbel...perfekt :)

Och på tal om älsklingen så ska jag ringa han nu...Liam har ngt viktigt att berätta för han :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra