Det blir nog bra till slut....

Rubriken syftar både på jobbet och på huset :)

Känns som jag haft en rätt ok dag idag, TUSEN MILJARDER TACK JOHANNA som än en gång hjälpt mig med Molly!
Vad skulle jag gjort utan henne ;)

Fick iaf avklarat ett möte så nu ska jag nog vara redo för min utbildning i Time Care nästa vecka, men en liten oro kvarstår fortfarande...en tjänst på jobbet ska bort...vem får flytta på sig?

Nästa vecka borde vi kunna få besked om det så vi sen kan gå vidare...men till slut får man väl ändå tro att allt blir bra :)

Huset....inredning = Shopping = Mindre pengar kvar i Petras plånbok ;)

Jag har alltså shoppat loss idag :)

Nu ska jag byta om så jag sen är redo att åka till huset när Fredrik kommer :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker bara att det är mysigt och roligt att ha lilltjejen här!

2011-11-26 @ 10:59:22
URL: http://yohannnag.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra