Ny vecka - Nya möjligheter

Måndag igen och en ny vecka

Startade dagen med ett litet möte, fast i morgon blir det ett mer spännande möte. APT....ska jag va ärlig så är jag lite orolig och har ont i magen för det, känns som att det är ett avgörande möte om hur framtiden blir. Usch...nåja, bara vi får lite klara besked och vet vad som gäller så får man väl sen ta ställning till vad man tycker....

Men nu glömmer vi det för en stund...det är ju faktiskt första advent snart!! Jisses vad fort tiden går, funderar på att byta gardiner i vardagsrummet idag så är det gjort. Behöver ta en sväng till förrådet ngn dag med för att ta in adventsakerna. Har lite annat att gå igenom där med som ska tvättas upp och sen packas. Hoppas på att vi snart kan ställa in lite saker i huset, sånt vi inte använder.

Veckans planer för huset tänkte jag berätta om i ett annat inlägg :)

Nu blir det mys med Molly :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra