Säljer min systemkamera

Tänkte sälja av min gamla systemkamera, En Canon EOS 300 D



Fullt fungerande och jag tycker den tar väldigt fina bilder men det känns lite onödigt att ha två stycken systemkameror :)

Är man inte jätte kamera kunnig och använder mest autoinställningar så tycker jag denna är jättebra att börja med. När man väl har lärt sig endel med inställningar osv så kan det ju vara värt att köpa en dyrare.

Tänkte iaf kolla här på bloggen först om ngn är intresserad av att köpa den, naturligtvis får ni gärna komma och kolla på den först.

Pris har jag tänkt 700 kronor, men om fler är intresserade så är det högstbjudande som gäller :)

Uppdaterat: SÅLD!


Kommentarer
Postat av: Marie

Antar att det är hugg på den, men jag är intresserad!

2011-11-18 @ 19:01:24
Postat av: Petra

Jag vill ha den till Nathalie...eller vad tror du?

2011-11-18 @ 20:09:57
URL: http://hospetra.blogspot.com/
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Jag är ju ute efter en... är trött på mina halvdana digitalkameror...

2011-11-18 @ 20:13:29
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: susy

har du kvar kameran? är intresserad utav att köpa den

2011-11-20 @ 12:57:05
URL: http://susys.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra