Sista dagen

God Morgon

Idag är det sista dagen på Robins praotid, i två veckor har han åkt till Borås varje dag för att praoa på lagret på NetOnNet. Tror han tycker det är skönt nu när det är över för han är inte den morgonpiggaste precis...hehe

Men han har en morgonpigg lillasyster här hemma iaf, Molly springer omkring här i sin gåstol med sitt vanliga härliga morgonhumör :)

Själv så är jag inte lika pigg men lite kaffe kan nog göra det lite bättre. Idag ska jag ju kolla på bil och sen måste jag även baka :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra