Vacker



Denna vackra skapelse är min vän Nine

På hennes möhippa fick hon ta massa kort som sen skulle göras till en kalender spm hon skulle ge som gåva till sin man. Fick se kalendern i går och den va så fin, Nines syster Marie var den som fotade och redigerade bilderna och hon hade gjort ett riktigt bra jobb.

Det var alltså marie som fotade och jag tog lite "behind the camera" foton, men även detta kort tog jag och det enda jag gjort är att jag ändrat kortet till svartvitt. Ingen annan redigering, denna kvinna är verkligen så här vacker!


Kommentarer
Postat av: Nine

Gud, vad du är snäll vännen!! <3

Du är inte så tokig på att fota du heller... ;)

2011-11-19 @ 11:52:03



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra