Veckans planer i huset

Har nu köpt hem massa färg som kommer behövas framöver, har även köpt en svart färg som jag ska måla skohyllorna i eftersom det inte blev så bra att spraymåla dom ;)

Till skohyllorna har vi faktiskt köpt en golvfärg eftersom den är mer slitstark, fårr hoppas att det blir bra.

Så att måla dessa hyllor är en av sakerna som jag ska fixa under veckan. Förbereda Liams rum för målning och börja måla det är en annan sak som står på min lista. Sen blir det att tvätta av skåpstommen i köket med målartvätt så den är klar för målning framöver.

Sen ska jag nog försöka skruva ner lite grejer på toaletten på andra våning så kanske man kan förbereda där med för målning :)

På lördag är alltså planerna att jag ska måla medans Fredrik ska greja i källaren, fast där har jag noll koll på vad han ska göra i helgen....litar på han ;)

Någon som inte har ngt för sig och kanske vill komma och måla på lördag?? :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Vi kommer gärna och hjälper till en stund! Får se vilka tider som funkar bara, två släktingar till mig fyller år i veckan (en far och son, så de brukar ha gemensamt kalas), så jag inväntar ev. kalas-tider ;-) Men annars så har vi nog ingenting planerat! :-)

2011-11-21 @ 15:24:10
URL: http://www.janekallqvist.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra