God Morgon

Idag vaknar jag upp till en lugnare dag, inte massa inplanerat och ingen storm ute ;)

Men trist väder är det minsann, får hoppas det blir bättre till helgen för då är det skene marten och Liam ska springa martenoppet för första gången. Men som vanligt skulle jag tro att det regnar just den helgen. Och på tal om helgen...på söndag fyller jag år :) Det firar jag med att åka till jobbet för ett dygnspass...Fredrik tycker jag är jättetråkig men jag bryr mig faktiskt inte om att jag fyller år så det spelar ingen roll :)

Dags att se till att Liam kommer i ordning innan skolan och sen ska jag fundera på vad jag ska hitta på under dagen...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra